CONTOH SOALAN PTD PDF

Inspired? Create your own Haiku Deck presentation on SlideShare! GET STARTED. Ni soalan senang ditanya tp susah nak jawab.. Emmm.. . Contoh soalan yang dia tanya. Jgn anggap peperiksaan PTD nie sgt menakutkan. Kepada calon yang akan menduduki Peperiksaan Jawatan Pegawai Tadbir Diplomatik Gred M41 pada 13 April , boleh mendapatkan.

Author: Mushura Zujind
Country: Nicaragua
Language: English (Spanish)
Genre: Software
Published (Last): 1 April 2011
Pages: 57
PDF File Size: 19.64 Mb
ePub File Size: 11.34 Mb
ISBN: 311-1-23441-822-9
Downloads: 90873
Price: Free* [*Free Regsitration Required]
Uploader: Vudojar

Sumpah konfirm aku bawak bekal. Mesti kalau masa interview PTD dulu. Lepas tu cerita entah apa entah. Monday, November 30, Pesanan Boss Saya. Nescaya kiter akan lebih menghargainya Bukan aku tak tgk blog aku nie.

8 best EXAM ONLINE PTD images on Pinterest | Education, Learning and Onderwijs

Seronok tu memang seronok laa pasal dapat jumpa member Aku pun dengan rasa penuh bangga laa bergerak untuk bergambar dengan Otai2 PTD. Soalan paling susah nak jawab adalah soalan yang pertama skali yang biasa ditanya. Penat n lapar nie tak conoh nak cakap laa Tak sampai seminggu aku pun dapat surat Penempatan baru.

  CATALOGO ZINNI GUELL PDF

Sanggup tak kejer lebih masa?? Boss suka mengarah laa. Posted by Clntoh at 9: Boss tak best laa. May be kalau dulu tak berprotokol sangat kot. Bayangkanlah raptai bermula dari 8. Batch aku jugak yang dapat nama Bukan je aku sorang yang merungut sebab lapar. Memang seharian tu aku kebulur. Mula laa cerita pasal adik beradik braper org. Hingga buat panel interview tergelak. Nasib baik ada telefon yang ada internet. Ada ke raptai nie berlangsung sampai petang Semasa perarakan masuk tu.

Kemungkinan besar paper bagi pengetahuan am nie dah boleh lepas Lepas tu macam biasa laa. Pandai2 laa korang jawab.

Aku sampai kat PICC dalam pukul 7. Insyallah aku akan pergi dengan rela hati. Aku rasa nak pelangkung jer kepala budak-budak tu.

Karier aku takkan bermula dan berakhir di Terengganu. Konfem laa mesti bagi jawapan. Semuanya berjalan dengan lancar. Bukan penganjur nak susahkan kiter orang. Bagitau umur lebih spesifik bagi skali tarikh lahir bulan omputih ngan bulan islam.

  ENRIQUE LEFF DISCURSOS SUSTENTABLES PDF

Aku HiDuP dALaM bLuEs

Cuma nasihat aku laa. PTD ngan bercerita nie aku rasa memang tak boleh dipisahkan laa. Ada 2 perkara yang kiter tak boleh pilih.

Nak jadi PTD kena ada kabel besar?? Ada gak laa kawan2 aku cakap. Lepas tu lintang pukang. Jadi aku sangat menghargai jawatan aku sekarang. Cuma aku rasa takder apa yang perlu aku kemaskinikan sebelum nie. Rasa sama macam DPA dulu2 gak.

Kena buat stail SPM gak. Tp kalau soalan esei nie. Sama laa macam aku jugak. Akhirnya segala cita2 aku selama ini telah tercapai

Author: admin